- مهر محمدی، محمود.
(1367). "جایگاه تحقیق در آموزش و پرورش" تعلیم و تربیت - شماره 15 و 16
صفحه 7 تا 9
- مهر محمدی، محمود.
(1367) الگوهای طراحی برنامه درسی" تعلیم و تربیت، شماره 15 و 16 صفحه 10 تا
28
- مهر محمدی، محمود.
(1368) "بیسوادی یک معضل بین المللی" تعلیم و تربیت - شماره 20 صفحه - 7
تا 10
- مهر محمدی، محمود.
(1368 ) "تکنولوژی آموزشی ابزاری مؤثر در خدمت تغییر نظام" تعلیم و تربیت،
شماره 19 ،صفحه 7 تا 10
- مهر محمدی، محمود.
(1368) "بررسی اهداف حیطه شناختی برنامه های درسی مهارتهای فکری» از حیث اهمیت
فلسفی و تناسب روانی: دیدگاه متخصصین روانشناسی، مسئولین برنامه ریزی درسی مناطق و
مدیران مدارس در امریکا" تعلیم و تربیت - شماره 18 صفحه از 93 تا 108
- مهر محمدی، محمود.
(1368) "نارسایی های آموزش و پرورش در آمریکا" تعلیم و تربیت شماره 17
صفحه 42 تا 52
- مهر محمدی، محمود.
(1369). "آموزش و پرورش راه آینده" تعلیم و تربیت، شماره 22 و 23 صفحه -
7 تا 12
- مهر محمدی،
محمود؛(1369) "دانش پیش نیاز در برنامه ریزی درسی" ترجمه، تعلیم و تربیت،
- شماره 22 و 23 صفحه 46 تا 58
- مهر محمدی، محمود.
(1369). "توسعه و تقویت بنیه تحقیقاتی در آموزش و پرورش: سیمای آینده در نگاهی
به گذشته"، تعلیم و تربیت - شماره 21 صفحه 7 تا 11
- مهر محمدی، محمود. (1369 ). "استفاده از یک مدل تحقیقاتی به عنوان راهنمای فرایند برنامه ریزی درسی"
ترجمه، تعلیم و تربیت - شماره 21 صفحه - 19 تا 31
- مهر محمدی، محمود؛
(1370). " آموزش و پرورش یا ابزاری برای حفظ وحدت ملی" تعلیم و تربیت،
شماره 27 و 28 صفحه - از 7 تا 9
- مهر محمدی، محمود؛
(1370). "جایگاه مدارس تجربی در نظام تعلیم و تربیت" تعلیم و تربیت،
شماره 27 و 28 صفحه - 10 تا 18
- مهر محمدی، محمود؛ (1370). توسعه
و تقویت بنیه تحقیقاتی در آموزش و پرورش: نگاهی دیگر" تعلیم و تربیت -
شماره 26 صفحه 7 تا 14
- مهر محمدی، محمود؛
(1370). "دیدگاههای برنامه درسی و مدلهای تدریس در جستجوی یک رابطه منطقی"
تعلیم و تربیت، شماره 26 صفحه - از 52 تا 75
- پ د اچ هرد؛ مترجم:
مهر محمدی، محمود؛ (1371). "چرا باید آموزش علوم را متحول سازیم؟" تعلیم
و تربیت - شماره 32 صفحه 97 تا 106
- مهر محمدی، محمود؛ (1371).
"نگاهی به شیوه اصلاح و نوع اصلاحات ضروری در تربیت معلم"، تعلیم و تربیت،
- شماره 31 صفحه 37 تا 56
- مهر محمدی، محمود.
(1371). "نقدی بر: در جستجوی معیارهایی برای انتخاب محتوا" تعلیم و تربیت،
شماره 30 صفحه 69 تا 75
- رووف، علی؛ مهر محمدی،
محمود. (1371) "بررسی جایگاه تحقیقات آموزشی - تربیتی در 32 کشور جهان و ایران"،
تعلیم و تربیت - شماره 29 صفحه - 41 تا 57
- مهر محمدی، محمود.
(1371). " گشودن باب نقادی: ابزاری در خدمت تعالی افکار و آثار" تعلیم و
تربیت، شماره 30 صفحه 7 تا 9
- مهر محمدی، محمود؛
(1372). "بررسی تطبیقی نظام برنامه ریزی درسی در جمهوری اسلامی ایران و جمهوری
فدرال آلمان"، تعلیم و تربیت، شماره 35 و 36 صفحه 95 تا 122
- مهر محمدی، محمود؛
(1373). "نظام آموزش فنی و حرفه ای در آلمان فدرال چیست؟ و از آن چه می توان
آموخت؟" تعلیم و تربیت ، دوره اول - شماره 39 و 40 صفحه 43 تا 68
- مهر محمدی، محمود؛
(1374). "چرا باید برنامه های درسی را به سوی مسأله محوری سوق دهیم؟"
تعلیم و تربیت - شماره 43 و 44 صفحه 9 تا 28
- مهر محمدی، محمود؛
(1374). "کاوشی در ماهیت مبنای تدریس" روان شناسی و علوم تربیتی
(دانشگاه تهران)، شماره 55 صفحه 29 تا 48
- مهر محمدی، محمود؛
(1374). "بررسی ابعاد نظری و عملی تعلیم و تربیت سوال محور" روان شناسی
و علوم تربیتی(دانشگاه تهران)- شماره 54 صفحه 63 تا 76
- مهر محمدی، محمود؛
(1374). "تأملی در ماهیت نظام متمرکز برنامه ریزی درسی" تعلیم و تربیت،
شماره 41 و 42 صفحه 11 تا 19
- مهرمحمدی، محمود. (1374). "بررسی ارتباط میان تربیت
فرهنگی، الگوهای نوین تدریس و خلاقیت" نشریه پژوهش در مسائل تعلیم و تربیت،
دانشگاه تربیت معلم تهران، ،شماره 4، صفحه 22 تا 36
- مهر محمدی، محمود؛
(1375). "نظریه پیاژه و کاربرد آن در برنامه ریزی درسی و آموزشی: تحلیلی بر
دو کاربرد معارض" روان شناسی و علوم تربیتی(دانشگاه تهران) - شماره 56 صفحه
103 تا 116
- فقیهی قزوینی، فاطمه؛
مهر محمدی، محمود؛ (1376). "بررسی وضعیت تحقیقات آموزشی در چند کشور
جهان"، تعلیم و تربیت، شماره 50 صفحه 7 تا 34
- مهر محمدی، محمود؛
(1376). "برداشتی نو از سطوح و گستره تحقیقات آموزشی و تربیتی" مدرس
علوم انسانی - شماره 3 صفحه - از 30 تا 46
- مهر محمدی، محمود؛
(1376). "برنامه درسی و آموزش: ﺣﻮزﻩ هﺎی ﻋﻠﻤﻲ ﻣﺴﺘﻘﻞ ﻳﺎ.؟"، تحقیقات
آموزشی، موسسه تحقیقات آموزشی، شماره 3 و 4، صفحه 41 تا 55
-
اشتراک گذاری در تلگرام
درباره این سایت